Wednesday, December 21, 2011

Another Kura-Kura wannabe.


Last saturday,member serumah aku ajak g comic fiesta.Tapi aku tak dapat janji untuk pergi,but aku warning dia kalau nak pergi,just go..pepehal boleh jumpa kat sana kalau sempat.

So Sabtu,aku spend masa berehat kat rumah.Memang aku tak kasik sapa2 pun kacau sebab dah sebulan setengah xpat rehat ujung minggu ni.huhu

Hari ahad aku gerak ke CM,tngk event budak2 UiTM.Sesat so aku sampai dekat pukul 4.haha

Kebetulan ejad ajak ke comic fiesta,so after hantar keta ejad,aku merempit dengan dia ke KLCC.Lucky sebab event dh last so ktrang masuk x bayar =).

Sempat usha Yamateh main Dota2,mmg x kelip mata ejad tngk.Aku x tau nak beli ape tp ak nmpk topi anime yg gile cute.Arnab ada,penguin ade..arghhhh...Sabar je la..X_X

Aku jmpe junior aku tngh jaga exhibition tuk movie "mantera"..katanya dia keje di studio tu.Unexpected.We have a great conversation,since both of us already dlm production house so alot of thing yg kami discuss.Sblm balik smpt amik contact,katanye for future reference.Bagus jugak,sekurang2nya ak ade back up plan tuk future.huhu

Alang2 dh dtg,rugi plak klau tak beli something so aku angkat Hitman Reborn mug yg extra besar.Aku letak kt opis malas nk kuarkan dr kotak.

Hari ni ak plan tuk jmpe seberapa ramai buddy yg mungkin.Since ejad ada skali.So ondway blk ktrng plan tuk jmpe Pai,walaupun dia tngh gile bz.Aku plan tuk jmpe 10minit camtu kt studio,myb bwk sedikit makanan.Just tuk kasik moral support.

But dia agak bz.Obviously la..haha

So ak ckp ngn ejad xpe.Alang2 dh ke sunway,kite jmpe Perol lak.Dengar suara dia pun dh tau mmg critical dh ni.Dia demam,tp dia x kesah nk turun.So ak ckp xpe la,baik dia rehat.huhuh

In the end aku lepak ngn ejad kt murni.Minum je~ huhu Tadi ak dh belanja dia McD kt KLCC,klo dia mntk mkn kt murni mmg ak pon x tau nk ckp ape ar..bkn perut manusia dh ni haha.

At last ade jugak masa ak tuk spend ngn kawan2.

-------------------------------

Satu hari ak berborak ngn Lui.Aku ckp,bery x pegi ke comic fiesta.Katanya tak.Apsal tak g kan dekat je,blh je klo dia nk g,dh la dia betul2 minat ngn benda ni.

Kata lui:dia selalu mcm ni.Nak tunggu org baru mahu pegi.Suka pun tapi klau takde kawan dia tak mo pegi.Tiap2 taun macam ni.Banyak benda seblm ni dia miss sebab tu.

hmmm...somehow it make sense.

Kata Lui lagi:

"Kalau I mahu buat something,I takkan tunggu orang.I akan buat base on my own desire.Kalau time tu I mau buat,I pergi buat.Tak perlu tunggu orang.Kalau org lain tak buat.You pun tak buat,dia tak rugi apa2.Tapi you rugi sebab tak dapat benda yang you suka..jangan tunggu orang.Buat ikut hati."

thnx Lui atas nasihat tu.Sangat2 berguna.



Sangat simple,honest dan cute.Speechless ngn lirik dia.huhu

2 comments:

  1. junior? mantera? girl kan? mihah nama samaran die..ke bf die yg nama ape tah tu..lupe plak..;p

    btw, aku setuju dgn nasihat lui tu..;p

    ReplyDelete
  2. miha dh x keje situ..dia jge booth je.bf dia si asrol kalau x sila[ name dia.
    Sama2 mik klas japun dulu time.

    ReplyDelete