Sunday, August 21, 2022

Delivery wedding dress.

Hari ni pepagi ak dah kuar umah.

Ade order kul 9:30,10:30 dan 1. Semua hantar kek dan kuih.Rezeki hari ahad.Aku plan lepas kul 2 aku nak balik rumah.Nak tolong gotong-royong bersihkan taman kat perumahan aku.

Ak terlayan job ke shah alam.Sedar2 dah pukul 4 lebih.So aku terus drive menghala ke klang.Balik pulau indah.

-----------------------------------------

Tapi....

On the way balik ke pulau,aku dapat job di Klang.

Aku kena hantar baju kawin ke hotel dekat area Ara Damansara berdekatan dengan sekolah Jepun.Pengantin nak urgent sebab dia tertinggal baju tu dan majlis kul 6 nanti.



Problemnye, rumah family dia di Klang sangat konfius.Nombor rumah berterabur dan jiran dia pun tak tahu.Aku call dia tak angkat.Lepas dah dekat 10minit sidai aku call akak dia.Dia pun bagi tau alamat and description rumah.

Pas aku amik baju tu dari Uncle yang bebel sebab rumah dia no pelik.Aku terus pecut ke Ara Damansara.Kat area sunway customer dah call sempat ke sampai,aku cakap 10 minit.

On Vitec,masuk saka vrommmm~~

20 minit sampai dari klang ke ara damansara.Gile..haha

Akak budak tu datang ambil kat lobby hotel.Ni wedding orang india.Jenis yang have-have nye.

Akak dia transfer extra tips kat aku.Banyak kali aku minta maaf tapi dia kata takpe,sebab aku responsive.

Setel semua aku masuk keta,dalam otak aku pikir..nak balik umah mandi~~~~~~rehat.

Start je enjin kereta,tiba-tiba radio aku tengah play lagu hindustan."Dil to Pagal hai"

Lol...kebetulan.😂


----------------------

Bulan ni aku officially MADAO.

Selamat tinggal kesenangan dan fake world.



No comments:

Post a Comment