Friday, April 2, 2010

Strawberry Avalanche

Semalam abg wadzer betul-betul rasa bersalah kat aku.
Di sebabkan kerja freelance tu dah ada orang lain ambil.
Hampir semua orang dia call,semata-mata nak tolong aku cari kerja.huhu
Dorang serius nak tolong aku.
Aku sebenarnya tak la desperate sangat, lagipun ada 4 bulan lagi sebelum konvo.
Aku pun nak start macam fresh graduate yang lain, cari kerja pastu interview.
Tapi dorang memang baik,tak rugi kenal dorang time praktikal.

Lepas hantar kerja aku kat abang wadzer aku ke unit pedamaian.
Amik cek gaji aku..huhu
Tapi 2 jam aku tunggu Kak Ina tak de pun T_T
Aku lepak sana sambil borak2 ngn budak yg aku kenal time wat projek mindanao.
2 jam tunggu memang bosan,tapi aku dapat something yang valuable dari budak tu.hehe
Pas ni myb aku leh try kat Cenpeace tuk RO.
Pak Deris pun suh aku try Mescom atau arkeologi.Sebab dia kenal orang-orang kat sana.
Aku cakap pasal kerja Networking yang aku x dapat tu..
Dorang cakap "ade sebab tu dia tak dapat..sebab nak kasik lagi bagus.."
huhu terus aku rasa senang hati dengar macam tu..^___^

Hari ni dah siapkan 2 lagi video.
Maybe lepas semayang jumaat aku g hantar,skali ngn amik cek.

Baru-baru aku duk layan Owl City.Musik dorang boleh katakan sangat menarik dan pelik.Aku suddenly suka dengar terutama Strawberry Avalanche.

"If you were a beautiful sound and the echo's all around,
Then I'd be your harmony and we'd sing along with the crowds
Beneath the candy coated clouds of strawberry avalanche, jeez,
crashed over me."

No comments:

Post a Comment