Wednesday, April 21, 2010

Maaf..saya benci Celcom Broadband

Bila~ bila April~~

Masuk april je rasa nak nyanyi lagu "bila april"..hehe

Nampaknye bulan ni aku duk bakti seminggu je la,sewa bayar penuh..zzz

Bosan la plak duk umah,tapi takpe..jaga baby..hehe

Mau dekat sebulan setengah nak habis kan kelas memandu ni..haihz.

Mayb 27-28 april ni balik pineng sat..kemas barang pastu balik johor terus.

Aku tak sampai ati nak tinggalkn family aku camni.

Walaupun keadaan dah ok.

aku nak tolong setelkan kedai mak aku, jaga baby adik aku, tolong buat semua kerja2 kat umah dan kat kedai.

mayb aku kena lupakan semua impian aku kat pineng.

Owh..member aku cakap, org pompuan ni walaupun mereka ada kekurangan,tapi kat hati dorang ade kelebihan.

cuma sayangnya dorang lagi suka biarkan kekurangan menguasai diri mereka instead of kelebihan tu.

Sebab tu la,kadang2 mereka tak tahu nak buat pilihan..cam mak aku. huhu

Sebenarnya mereka cuma tak tau apa sebenarnya yang mereka mau.

So base on that aku tak pernah amik hati kalau ada perempuan yang tak sama pemikiran dengan apa yg aku nak..huhu

................................

owh, aku dah mula rasa nak ikut syeikh ke UK.

4 taun berturut2 dia ajak aku,tapi aku buat alasan study lagi.hehe

Skrng ni dh terang2 aku dh abis belajar....lagipun aku rasa nak travel jauh sikit, nak cari pengalaman.

Sebab rasanya apa yg ada kat diri aku, masih tak cukup lagi..kot.

So..tengok lah camne...huhu

..............

next post aku akan cerita tentang Bas ekspress..simbolik ni..hehe

And celcom broadband gile slow cam siput~~ zzzz



No comments:

Post a Comment