Saturday, April 3, 2010

Ma ii ka...~

Konfius sama ada aku patut pergi atau tak ke Gala Night IO ni.
Tak tau nak cari baju kat mana.

Hari ni hujan,rosak plan aku nk jemur baju.
So aku try Zombie vs Plant, kali ni x perlu crack..hehe

Lapar plak tapi cafe tutup.
Tinah pun x dapat keluar sebab kakak dia datang.

Nasib baik dia hantar sms kata cancel keluar awal sikit.
Kalau tak confirm kedai runcit dah tutup.

Malam ni makan roti dan magi cup je.
confirm tidur perut berbunyi macam semalam ..-_-"

Takpe..dugaan je tu.
Kena terima seadanya.

Aku patut belajar tuk handle sifat curiosity aku ni.
hurm...myb aku akan try..huhu

Besok kalau aku rajin aku pergi survey baju kat BJ.
Kalau tak mayb x payah pergi kot.

Btw...cek gaji belum bank in lagi.
Kalau lambat2 burn le duit tu T_T

No comments:

Post a Comment