Tuesday, October 11, 2011

It's time to say goodbye..=)

"Goodbye friendship, hello life I once knew
Hello heartache, this second meeting came too soon."

Last time masa life aku penuh dengan perkara2 yg merumitkan dan a lot of complicated stuff such as study,extend,konvo,relationship..aku start dengar lagu ni.

After that aku buat decision tuk membizikan diri.

The result was...a peaceful life without any single worry dalam hati.Setiap hari aku bernafas dengan lega, dan setiap hari aku mampu tersenyum tanpa berpura-pura.Dan yg lagi bgus..aku jadi lg better dr diri aku yg sebelum ni.

Selepas beberapa tahun,the same situation datang lagi.But this time aku tau macam mana nak control diri.

Panggilan telefon pada petang ni adalah petanda yg aku dh boleh start balik untuk membizikan diri dan lupakan segala masalah yg merumitkan tu.

Well it's goodbye hehe..seriusly,takde sape yg nak main2 dalam life.And xde sape yg nak menunggu lama2 dalam hidup.Once you got a chance you need to grab it.Xde mase tuk berlengah2 or berfikir tuk kali kedua.You got only 2 result in the end..which aku bnyk sgt dpt yg ke dua tu..haha Dah sampai masa tuk aku rasa yg pertama lak.hehe

Happy or Regret.




No comments:

Post a Comment