Friday, December 10, 2010

Bila awak tahu siapa saya sebenar,awak akan pengsan.

Aku lepak di Serdang,rumah Tun untuk ke temuduga kerja di Kuchai.

Disebabkan Tun kerja,aku lepak sesorang kat rumah.Bosan layan Dota aku terus ke CC berdekatan Jas Kafe.

Disebabkan cuaca sangat indah,so aku just keluar dengan shortpant futsall,long sleave T-shirt dan Benie yg aku beli di Pineng dulu.Sambil mengepit suratkhabar Metro yang di beli pukul 3 petang.(bese org beli pagi2 buta da~) dan *ehem* selipar jepun pinjam dari umah Tun..(-_-")

CC penuh dan ade 1 je kosong bersebelahan awek bertudung.Ketika aku duduk dia pandang aku dan aku cuma senyum je.

Aku bukak FB dan baca komen mengarut member2 aku,so aku tak tahan nak ketawa.Tapi sebab ramai orang so aku just ketawa slow2 je sambil cover mulut.

Suddenly aku ter"bersin".

Aku jawab "Alhamdullilah".

Secara spontan awek tu pandang aku dengan muka pelik.Dia cakap "Eh..?"

Aku pun pandang balik dengan muka yang pelik.Seolah-olah ade dialog kuar kat kepale aku and shout "Eh..? 0_0"

Ade la 2-3 kali gak dia paling kat aku dengan muka konfius.Pastu dia sedar aku perasan,terus buat2 busy taip something sambil turunkan kepala dekat keyboard(elok ar..makan je huruf2 yg ade kat situ..hehe saya gurau je awak)

---------------------------

Aku rasa awek tu expect aku budak UPM yang non-muslim..haha

Pape je la..kang aku baca Al-Fatihah depan dia,pengsan plak dia..huhu

Hari Isnin ade lagi interview tuk Video Editor.Tak sabar rasanye nak pergi..huhu

(sejak bila aku dah tak nervous interview ni 0_0")

4 comments:

  1. wahahaha..apsal ko tak baca je yasin kat situ apie..

    ReplyDelete
  2. dengan awek yg jage CC n customer sume duduk bersila baca tahlil plak kang.

    masak..masak~

    haha

    ReplyDelete
  3. hahahaha.... klakar.. klau dh suspen pn jgn la tgok sbegitue rupe.. :p

    ReplyDelete
  4. dia suspen sampai lupe nk balas balik doa..hehe

    ReplyDelete