Saturday, March 27, 2010

Hana Yori Dango season 2 episod 3

Mase earth hour tadi suma tutup lampu.
Aku pun join skali tapi pc bukak..huhu >_<.
Ingat nak tengok tv3 tapi x boleh streaming.
Seb baik leh bukak TV1, layan cerita "Utusan ke Jannah".
Boleh tahan best, especially untuk artis yang baru jadi pengarah.

Petang tadi aku layan cerita Hana Yori Dango season 2.
Episod 3 betul-betul buat aku speechless.
Evrything yang terkandung dalam episod 3 ni macam mencerminkan apa yang aku rasa sekarang.
Thx to this episod, sekarang aku dah bersemangat tuk sambung berjalan. ^_^

"i'm sorry for calling you suddenly before"
"I won't do stuff like that anymore"
"Bye..bye"

Huhu kejam ayat Makino ni..T_T

Hari ni tidur awal, harap-harap esok bangun ada semangat sikit nak edit video tuk projek monumen ni.

Amaran!! Kalau anip ajak aku keluar besok, aku terpaksa reject~ sry sahabatku T_T

No comments:

Post a Comment